"Tror ni jag sätter allt jag kommer över eller?" *tystnad*

Usch vad dålig jag har blivit på att blogga. Men det finns ju förklaring till det med : Jag är lat.

Veckan som varit var finnemang. Mycket festande nu i helgen.
I fredags vart det lite av en pokerkväll. Det var riktigt roligt, Pk-nisse gick hem utan pegnar,cigg och hade även en skuld till Vincent. Otroligt underhållande :)

I lördags vart jag bjuden på fest hos mina blivande grannar. Tyvärr ville inte Vincent följa med, han kunde inte hitta en kjol som matchade hans blus. Drack öl (det blev falcon den här gången) och drack även en hel del Koskenkorva (med blåbärssmak) som jag fick utav Penis. Träffade på gamla vänner som man inte träffat på ett tag och fick även nya :) Hade ett väldigt trevlig trapphus-prat med Mat-hilda (förlåt med det var så roligt).
Något som värmde något enormt den kvällen var när jag fick höra att jag faktiskt hjälpt en person att må bättre, för en hel del år sen, utan att ens vara medveten om det. Tycker det är fränt hur man kan göra avtryck i människor liv utan att själv vara medveten om det. 

I söndags vart det fest här hos Vincent. Inte mycket att säga om det, förutom att det är sjukt hur snabbt man blir full om man börjar dricka när man fortfarande är bakis. Det vart en omgång med "Jag har aldrig" .
 Knivarn hittade på regeln att om man var den enda som drack var tvungen att förklara var,när,hur och med vem man gjort det med. För det var ju inte lite obekvämt :P


image23

Jo jag är med på kortet, bakom Posh.




Jag är faktiskt glad för din skull, att det blev ni.
Hoppas han tar bättre hand om dig än vad jag gjorde, men det lär ju inte bli så svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0