Och på sjunde dagen vilade Han.

Som utlovat skriver jag nu när jag har lust. Även om jag inte direkt har någon ro till det.

Dags för lite firande! Mina tre första "reklam-kommentarer" kom inflygandes på mitt förra inlägg!
Och som svar till Marie Picasso: Jag skiter i hur länge sen det var du vann Idol och därmed började förpesta musik-Sverige. Men jag lovar att fira den dagen du tillkännager att du ska sluta som artist och flytta till Island för att forska om fotsvamp.

Idag har jag inte varit överdrivet kreativ, blev lite sent igår. Hade lite fest här igår, och Robin sov i soffan över natten. Han fortsatte festa nu på morgonen när han vaknade.
Hård kille.
Har även suttit och pulat lite med bloggen. Som de av er som är uppmärksamma har sett, har jag lagt upp två äldra inlägg som jag stulit tillbaka från Mansjouren.blogg.se som jag förut drev ihop med Nisse.
Jag hade tänkt följa upp de inläggen lite senare när lsuten faller in.

Saknat Matidha har jag hunnit göra också, som vanligt när jag inte får vara med henne. Blev ju inte lättare av att få veta att vi inte kunde ses imorgon som det var tänkt. Jag saknar dig Älskling!


Nej, nu går det inte längre, nu måste jag gå och ringa henne.
Som tack för tålamodet med mitt svammel så postar jag härmed bild på mina tre senaste spelinköp.

Covar art till Disgaea 2Cover art från Just Cause.Cover art från Psychonauts.

Kommentarer
Postat av: Mat

Jag saknar dig med älsk <3

2008-12-07 @ 19:20:32
URL: http://esbjoorn.blogg.se/
Postat av: Mat

Och bra, älsk! Vi skiter i Marie Picasso, hon är knubbig! >_<

2008-12-07 @ 19:21:22
URL: http://esbjoorn.blogg.se/
Postat av: André

Precis som Magnus Carlsson :D

2008-12-07 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0