Tvångspussar.

Jaha. Då sitter man här igen, kan inte sova för att jag hostar så jäkla mycket. Det och fler anledningar.
Den ovanämnda hostan har suttit i tre veckor nånting skulle jag tro. Borde väl gå till farbror doktorn, men det tar imot lite för mig att göra sånt. Och nej, det är inte för att jag är rädd för läkare.

Det blir inga bilder i detta försenade inlägg. Sitter nämligen hemma hos Nips (f.d PK-nisse).
Det var meningen att han och jag skulle göra lite musik ihop, men det vart någon form av skräckfilms kväll istället. Men det har varit trevligt, lite jobbigt när Nips kryper upp i mitt knä så fort det blir lite läskiga inslag i filmen bara.

Förra helgen var jag i Sveriges huvudstad igen. En trevlig vistelse med bra mat, roliga diskutioner och fina hotel.
Det var en relativt lugn övernattning (mer än vad man kan säga om tjejerna i rum 535's vistelse).

Den här helgen (Fredag) bar det av till Linkopia. Förfest hos Tvålen. Efter det blev det utgång till Plaza (trevlig bartender ^^) med Vincent, Tvålen, Mat-hilda och Pungmus. Väl på plats anslöt sig Hockey till vår lilla skara. Träffade NKIR-Sabina även denna gång (stalkervarning?)
Pungmus huserade med sovplats för natten, även om hon säkerligen inte kommer ihåg det. Hon kan inte ta sprit så bra, arma flicka.

Lördagen bestod av pokerkväll hemma hos Vincent med Nips och Moimoi (hon var "bara" dealer). Jag vann inte, så de fuskade säkert som vanligt.

Igår var jag så pass snäll att jag hjälpte Moimoi och hennes (underhållande) mamma att flytta, jag och moimoi hann tillomed att gunga lite.

Nej nu orkar jag inte mer. Har projektgruppsmöte senare idag så jag kanske borde försöka få några timmars sömn.


Nips, en glad jävel.


Jag, gammal bild.

Kommentarer
Postat av: mi

Är du som martin och idan och tror att man blir sjuk av att gå till farbror doktor? :S

2008-04-07 @ 11:01:30
Postat av: Pungmus

Jag kommer visst ihåg att ni sov hos mig, faktist.

2008-04-07 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0