"suger du av langar-lasse för en middag på gothia towers?"

Tvålen fick äran att skapa rubriken. Det har blivit lite av en ära att få ge rubriker till mina inlägg.

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen.  Fy mig.

Jag tar och sumerar förra veckan.
Jag kommer knappt ihåg måndag-tisdag. Men gissar på att det var mycket skola då.
på onsdag fick jag för mig att dra till Linköping och festa lite. Det blev jag, Tvålen, Mat-hilda och Hockey som gick ut. Jag blev värsta polers med vakten, bartendern flörtade lite med mig och jag kastade ut en stor-alkis. Grymt.
När klockan blev tre kom jag på att det kanske vore bra att hitta någonstans att sova, Tvålen drog hem och jag tyckte det skulle vara roligare att festa lite till. Men så raggade Hockey upp tre killar (En galen italienare, en kille med konstig röst och en kille vid namn Oskar) och löste problemet med sovplats. De bodde på ett student boende, och jag hade inte en aning om var jag var. Tills dagen efter när jag skulle till tåget, då upptäckte jag att vi var på Flamman (ca 100m från där Tvålen bor). Bra jobbat.

Torsdagen gick till att sova. Har även ett svagt minne av att någon ringde mig, ett antal gånger.

Fredagen så blev det fest hos Vincent. Det var grymt roligt faktiskt.  Vi förflyttade oss efter ett tag till Galen-Robin. Där blev det ännu mer folk, gamla som nya bekantskaper träffades. Och jag drack någon form av (vad jag trodde) Alkohol-té... Det var mer i den skiten än sprit kan man säga.... blä..

Lördag-söndag blev det en jädra massa filmtittande med Mat-hilda (hon ska flytta in här). Vi åt även skräpmat två dagar i rad, så blir det att leva på regnvatten och tulpaner i veckan för att väga upp det. 


Nu tänkte jag lägga upp ett gäng bilder. Bara för att jag gillar bilder.

    
                                                      
Tvålen är inte alltid så glad på mig.                                           Mat-hilda spelar cool              
           

   
                                                           

                 GAAAAAH!                                                             Den ökände Pungmus

                                           
         
          Vincent's favvis.









Btw, jag har blivit homosexuell.

Kommentarer
Postat av: AnOnYm

jag är bäst på att ragga ^^

2008-04-15 @ 20:44:49
Postat av: André

Hockey! Läser du min blogg?! :O Har dig på msn nu :)

2008-04-16 @ 04:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0