Det man inte vet...

Det här var ju ett oerhört sällsynt scenarium. Att sitta här mitt i fucking natten och hosta.

Relativt trevlig dag har det nog varit endå.
Hade psykologi i skolan idag, där en kille som lider av schizofreni förläste. Det var relativt intressant att lyssna på honom. men rent faktamässigt lärde jag mig inget nytt. Och lektionen hade blivit så mycket bättre om min korkade klass lärde sig lyssna när någon pratar så att denne slipper förklara samma sak tre gånger.

Efter skolan drällde jag runt lite på stan och väntade på Vincent ( även känd som sengångaren). Sen blev det fika på fräcka, med "gänget" som vissa säger. Vaddå gänget? hur jädra töntigt är inte det?

Senare drog jag,Tvålen,Vincent,Nips och Vix vidare för att planera våran camping. Någon som vet hur mycket ett bigg-ass millitärttält kostar?



How come I'm not doing anything,
When I know I'm facing an end?

Kommentarer
Postat av: mi

Handlingsförlamad är det fina ordet som gläller det kursiva, jag har konstaterat att jag är det mer eller mindre..

2008-04-16 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0